Bortsänkes: skruttig rygg

Önsaks: en ny och lite energi. Klagar lite idag. Men det är befogat, har kanske snittat fyra timmars sömn per natt sen i torsdags. Min rygg är skrot just nu. Blä. Tror att det beror på jobbet. Börjar få svårt att nå fram nu. Så idag tog jag ett beslut som jag helst ville slippa. Jag går hem vid årsskiftet. Hade inställningen att det var en pice of cake att vara gravid. Men det har jag fått äta upp nu. Tråkigt men jag lär tänka på mig och Tiger nu. Och tror inte att någon vill bli klippt av en frisör som inte sover och är som en trasa.

Ska försöka vara possitiv i alla fall! Imorgon ska jag till MVC och göra en glykos belastning som smakar skit. Får dessutom inte äta från 20.00 ikväll. Gud vad jag är possitiv!

Glada miner snart igen! Vi längtar till vi får träffa vår sötnos!

KRAM


Kommentarer
Postat av: LindaP

Hej! Nu har jag letat mig in på din blogg! Vilken fin! Och VILKET FINT HEM NI FÅTT! Vad roligt att få riva ut och göra om - även om jag förstår att det varit jobbigt under tiden. Ta det nu lugnt på jobbet. Vi hörs och ses! Kram, hälsa.

2009-12-08 @ 08:55:59
Postat av: JB

Hej sötnos!



Klart du ska gå hem om du får ont i ryggen, du måste tänka på dig själv!



Ta hand om dig och magen=)



Puss

2009-12-08 @ 09:54:10
Postat av: Evve och Lydia

trist men å andra sidan nu kan man inte var aego längre..:P:P

viktigast att du mår bra

2009-12-08 @ 13:30:08
Postat av: emma

hej gumman!! gå hem nu efter nyår och ta hand om dig å lilla bebisen!! det är du värd!!! vi måste ha myspys kväll snart!!! kram gumman

2009-12-08 @ 18:02:18
Postat av: Evve och Lydia

20 mAJ fick vi nu...:P:P

ja spa bli spännande att se...hur mår du

2009-12-10 @ 09:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0