Erika bloggar?!!!

Jag har trillat i bloggträsket. Att jag har börjat blogga är nog vad man kan kalla ett litet mirakel. Jag har inte haft en mailadress sen högstadiet, hade aldrig Lunar, har varken msn eller facebook. Fick panik när jag skulle börja betala räkningar på internet.
När killen på resebyrån ville skicka mina biljetter till Grekland via mail och jag sa att jag inte hade någon, undrade han hur jag fick mitt liv att funka. Men jag log och sa att det var inga problem. Han såg ut som ett kryss.
Jag är även egen företagare, och det går hur bra som helst att vara det och stenålders människa samtidigt.

Jag har i alla fall en mobiltelefon!

Nu laddar jag för melodifestival. Och JB jag sparar några lysmelk till dej!

Adios


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack sötnos, jag tar dom nästa gång vi ses.



Kan berätta att jag varit på lägenhetsvisningar, igår och idag, det bara snurrar i skallen på mig=) Det var tre som jag fastnade för, men det är väl antagligen fler som har gjort det...

Love!

2009-02-22 @ 15:00:02
Postat av: Anna Skog

Vad kul att du har börjat blogga! Jag sparar adressen i mina favoriter. :)



/Anna

2009-03-01 @ 20:34:15
URL: http://furrytale.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0