Söndag


Söndagströtta grabbar


Spinningen i går gick bra. Känns i benen i dag.

Jag och Johannes åkte till Mio idag för att titta på ett bord till huset. När vi såg bordet som vi hittade på internet var det inte som vi tänkt. Men när vi stod där och funderade såg vi ett annat bord som vi fastnade för. Och tur som vi hade så var det en serie som skulle utgå, det var nedsatt pris. Sagt och gjort impulsköpte bord. Ska hämta det på onsdag. Vi kunde inte bestämma oss för stolar så det tar vi sen. Bordet finns på Mios hemsida det heter Pluto.

På eftermiddagen var jag och min kära vän Helena nere på 90 grader och hjälpte varandra med håret. Så nu ser jag ut som folk igen ;).
Tack snälla Helena. Du är guld värd!

När jag kom hem var  Emma och Rickard här och tittade på innebandy AIK - Storvreta. Uppsala gänget tog hem segern.

Imorgon är det måndag igen. Nu blir det pizza!


Kommentarer
Postat av: Anonym

natti natti å njut av pizzan!!

2009-03-29 @ 21:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0