Snart dags


Kartonger överallt

Nu är det inte långt kvar. Snart dags att säga hej då till Södra Mariegatan. Lite sorgligt, vi har tyckt så mycket om den här lägenheten. Men det ska bli så skönt att få en egen liten gräsplätt. Kommer att bli super bra. Om jag bara kunde lyckas packa ner allt. Ju mer jag packar desto mer kommer fram. Det tar aldrig slut.

Nu sitter jag och väntar på att min lillasyster ska komma. Hon har praktik hos mej på tisdagar. Hon ska bli frisör hon med. Bra med två frisörer i familjen. Får se vad jag ska sätta henne i för arbete i morgon.

Nu kom Johannes hem så nu kan vi hjälpas åt att packa!

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Elin

skönt med flytt. Är det mycket större? Trodde att ni skulle komma häråt ett tag;) Är det Pellan som ska bli frisör:)? Hoppas allt är bra. Hoppasvi ses ngt snart. kramar!

2009-03-30 @ 20:34:34
Postat av: Anonym

hej gumman!! på ons smäller det!!!

2009-03-30 @ 22:32:52
Postat av: Erika

Det är 4 rok. Så ganska stort om man jämför med nu. Allt är bara bra. Jo det är Pellan som ska bli frisör. KRAM!

2009-03-31 @ 06:48:45
Postat av: erika

Det är 4rok. Så det är ganska mycket större om man jämför med nu. Jo det är Pellan som ska bli frisör. Allt är bara bra. KRAM

2009-03-31 @ 06:50:58
Postat av: Elin

Okejokej

2009-03-31 @ 16:09:48
Postat av: JB

Lycka till med flytten, snart är ni i ordning i nya lyan och det kommer bli superbra.

Puss på dig vännen

2009-03-31 @ 20:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0