Fit for fight

Idag vaknade jag som en ny människa. Eller det känndes så efter gårdagen. Var tillbaka på jobbet. Dom hade såklart saknat mig ;). Måste bara inflika med min underbara jobbar kompis soffan. 

Såhär va det. Soffans vän var ute och festade men kom inte hem, dvs bortamatch. Dagen efter ringde en orolig soffan till sin vän för att kolla vart hon är. Samtalet var ungefär så här:

Soffan: Vart är du?
Vän: Öh, hos en kille.
Soffan: Vem, vad heter han?
Vän: Vänta ett tag.

Soffan väntar ett tag och hör sen vännen fråga killen: Du, vad heter du?

Ha ha tar man inte reda på vem man går hem till?!  Detta satte i alla fall guldkant på min dag. skoj skoj!

Nu ska jag gå och sova. Lång dag i morgon.
Kram

Kommentarer
Postat av: Evve och Lydia

:P

2009-10-29 @ 19:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0