Barnvagnsskidor

Nu har vi kommit hem från en veckas semester i Sälen. Har haft det jätte trevligt, men skönt att vara hemma igen. Vi bodde perfekt med gångavstånd till backarna. Snö fanns i massor så jag kom på emmaljungas nästa storsäljare. Barnvagnsskidor. Vore as bra om man kunde ta bort hjulen och sätta fast små skidor i stället. Bra om man vill hänga vid skidbacken och har en vagn med sig. Skulle spara en massa svordommar och irritation om inte annat. Om denna uppfinning redan finns säg gärna till. Johannes svichade förbi i backarna hela veckan och jag två dagar. Pausade för ammning av lilleman. Så nu har Ebbe varit på sin första semester. Nästa blir släktträff i norrland i sommar.

I Falun är allt sig likt, våren är här. Och nu är Ebbe Tiger Johannes Skog klart. Fick papper från skatteverket i veckan. Finns bild på var lilla familj på dalarnas tidningar.

Nu slappar vi soffan. Har haft grill premiär. Fläskfile, klyftpotatis och tsatziki. Mums.
Ebbe växer så det knakar. Fem veckor redan. Bilder från veckan som gått.








KRAM


Kommentarer
Postat av: Liz

Åhh, vilken fin familj...Ebbe ser ut att ha växt sen jag såg honom sist. Jag längtar efter honom!

2010-04-12 @ 16:32:06
Postat av: Syster Yster

Barnvagnsskidor finns redan, såg dom i backen i lördags

2010-04-12 @ 21:56:18
URL: http://himlan.blogspot.com
Postat av: Erika

sis. why did you not tell me. tyckte du att det var kul att titta på när jag sakta blev galen?

2010-04-13 @ 08:17:56
Postat av: Syster Yster

ja tänkte jag skulle se hur långt tid det skulle ta;)

2010-04-13 @ 22:43:58
URL: http://himlan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0