Fredag igen...

...kan inte förstå hur fort veckorna går. Tyckte det var helg nyss. Aja inte mig emot, fast  jag har ju lite som helg varje dag. Men nu har jag legat på latsidan ett par dagar så idag ska jag ta nya tag.

Först och främst ska jag städa köket. Sen ner på stan för en lunch dejt med Erkan. Blir säkert sittandes ett bra tag och snackar skit. Så vi får väl se vad klockan blir innan jag når hälsinggården igen. Hur som helst så tror jag att jag ska försöka baka lite. Sen lär jag väl i så fall städa köket igen. Hmm, kanske ska göra det där i omvänd ordning. Och om jag har lust kanske jag skottar lite snö. Men det får inte Johannes veta. Han säger att det är för tungt. Men jag säger att jag kan skotta, bara lite. Jag är som ett barn i trotsåldern. Får göra det när han tränar. Och OM han frågar vem som skottat säger jag att det var en lite tomte som tittade förbi och hjälpte mig. Det går han nog på, han är ganska lättlurad, hi hi.

Annars bjuder helgen på kalas Johannes fyller år på tisdag. Så tror att det kommer lite besök på söndag. Därav baket.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0