I,m still alive

Jaha då var både jul och nyår förbi. Det går aldeles för fort. Julen spenderades i Hedåker med mysan Marianne Johannes mormor. Mysigare tant får man leta efter. Men det är bäst att man svält sig i ca en vecka innan man kommer dit. Det är lite som den där häxan i Hans och Greta som försöker göda Hans för att hon ska äta upp honom. Men Marianne är ju självklart ingen häxa, hon är bara så snäll och vill att alla ska ha det bra. Och att INGEN ska åka hem hungrig. Hungriga var vi inte heller, jag åt för både mig och Tiger. Mums.

Hittils på 2010 har jag inte varit utanför dörren. Jo förresten jag var ner och hämta pizza och hyrde en film igår. Pizzan var utsökt filmen var kass. Vi såg Bruno. Det var nog mer en kill film. I dag blir det ner på stan och titta på tapeter till Tigers rum.

Just det välkommen lilla Ida. Fia och Eriks dotter som föddes den 15/12. Hon är så fin!

Och grattis Emma och Rickard till förlovningen den 31/12-09. Emma är du fortfarande i chock?


Lilla Ida som på bilden bara är några dagar gammal. Så min mage på julaftons morgon svårt att fatta att det är någon där inne. Bara åtta veckor kvar.


God fortsättning på det nya året alla. Det kommer att bli ett toppen år!


Kommentarer
Postat av: Evve och Lydia

hihi mys snart har ni er tiger

2010-01-02 @ 13:47:37
Postat av: emma

heheh vad gullig du är å fin med din mysiga mage!!! längtar som fan till på tis tills vi får hämta ringarna!!

2010-01-03 @ 11:20:13
Postat av: Linda

åå vilken söt liten mage du har:)

2010-02-02 @ 15:48:49
URL: http://nallebrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0