Jaha, så världen fortsätter snurra fast jag är hemma?!

Första dagen som känns som vardag och jag är hemma. Känns helt sjukt, typ som att jag skolkar eller nåt. Är inte van vi det. Körde Johannes till match samlingen och insåg att allt var i full gång, folk var på väg till jobbet. Det lös på kontoren inne i stan. Och här sitter jag. Tror i och för sig inte att jag kommer vara sysslolös. Idag ska jag tvätta, röja lite i rummet som Tiger ska ha och ringa och ta strid med försäkringskassan. Funderar på om jag ska starta en charmkurs för alla som jobbar där nu när jag är hemma.

Det var det, sen tänkte jag hänga lite med Emma. Fika kanske. Och ikväll gäller det Warberg-Falun. Matchen går på tv4 sport 19.15 om det är någon som är intresserad.

Blir det någon tid över tänkte jag ägna den till att skapa världsfred.


Bjuder på en bild på godingen Hannes.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0