Kallt kallt kallt.

Hur länge ska det vara så här kallt? Får ta och bli vår snart. Om man vill ha kallt och snö kan man väl åka till fjällen. Men det är fint med snö i alla fall. Det enda som är neg är att det blir så kallt inne hos oss när det är -25 ute. Ska dra upp elementen och luftpumpen för fullt så att vi tinar.

Sen i onsdags har jag varit i Heby och hängt lite med mina syrror och föräldrar. Hannes och Thyra är helgalna men härliga. Mamma lärde mig att göra munk, gött gött. Var mycket enklare än jag trodde. Så det måste jag göra och fylla frysen med.

Träffade på Elin Holm också, det var evigheter sen. Sprang på henne utanför konsum. Trevligt,trevligt. Hoppas ni får en skön semester!

Nu är jag åter i Falun i min soffa. Ska snart göra en pasta carbonara. Pasta för Johannes skull, match i morgon. Hemma, så jag är gjuten på läktaren. Skulle sitta fint med tre poäng.

Här kommer lite bildbevis på att vi har det riktigt kallt!

Japp det vita på fönsterbrädan är is!!! Så toa besöken blir ganska korta som ni förstår.

 

KRAM


Kommentarer
Postat av: elin

kul att träffa dig. kram. hör av dig:)

2010-01-09 @ 20:44:18
Postat av: jb

Undrar om man fastnar med tungan om man sätter den på fönsterbrädan...? Munkar- ja tack!=) Ses på onsdag baby!

Pussiluss

2010-01-10 @ 12:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0