Snabba cash

I går var Emma, Rickard, Johannes och jag på bio. Vi såg snabba cash, som jag hade sett fram emot den. Boken är ju grym. Tyvärr som så många andra gånger lever inte filmen upp till förväntningarna när man läst boken innan. Saknade ganska mycket. Men å andra sidan kanske man inte kan göra en film som är 9 timmar lång. Så vid vidare eftertanke så får den i alla fall tre hallonbåtar av fem möjliga.

Var på mvc i morse. Allt bra, vecka 36 nu. 12 kg pluss. Fixerad och klar. Bara att vänta in den stora dagen när den nu blir. Har nyss haft sköna brudarna Emma Jönsson och Erica här på en fika. Ett helt år sen jag träffade Emma. Går så fort. Nu får du stå ut med den långa trista vintern i Sverige ett tag. Gött att se er och skratta lite. Kom snart igen.

Ikväll tänkte jag kanske våldgästa fru Olsson eller Runström. Vet fortfarande inte vilket efternamn dom tog. Måste komma ihåg att fråga. Kan var trevligt att veta vad ens vänner och bekanta heter. Hon ska i alla fall få tillbaka böckerna jag lånat. Lina behöver dom nog själv nu :). Och jag är ju snart i mål. Oii!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Evelina och Lydia

åå snart dax! spännande spännande

2010-01-22 @ 16:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0