JB och Ebbe

Idag var äntligen Ebbes gudmor JB och hälsade på. Så trevligt. Ebbe och JB fann varandra direkt och paktade i hop sig mot mig. Det är väl så det kommer bli. Säger mamma och pappa nej i framtiden får man gå till gudmorsan ;). Vi mös hemma hela dagen. Med undantag för en tripp till affären. Ebbe protesterade högljutt. Slutade med att hans mesiga mamma som tycker det är hjärtskärande med krokodiltårar bar honom hela vägen.

Johannes är i Stockholm och spelar match, går på tv nu och det ser ju inte ljust ut. Luktar Sälen resa. Just nu leder AIK med 7-3. Men än är det inte kört. Helgen blir lugn och skön. Nu lite bilder.



Ebbe försökte öppna paketet men jag fick assistera till sist.


Nice. I paketet gömde sig denna coola body.


Igår var 90 garder tjejerna här med läckra outfitts till Ebbe. Till en av dom hörde dessa solbrillor. Ebbe blir galet charmig på stranden i sommar.

Ha det bra alla!
Kram.


Kommentarer
Postat av: JB

Tack för en underbar dag! Ville inte åka hem, men jag hoppas vi ses snart igen. Klart vi paktade lite, det hör till;)

Puss på er, trevlig helg

2010-03-26 @ 21:42:47
Postat av: elin

Hittade ett kort på dig mig och alexander idag:) så gulligt.

2010-04-08 @ 20:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0