Starkt gjort av mig

I natt sov Ebbe i sin egen säng. Starkt gjort av mig tycker jag. Han bryr sig nog inte, bara jag som tycker att det är så mysigt att ha honom brevid mig. Men tror att det blir bättre sömn för oss alla tre. Behöver man inte oroa sig för att mos den stackarn i sömnen. Efter all knorr och gråt från Ebbe på grund av magont hoppas jag att dropparna som jag ska ge honom före varje måltid hjälper. Så jobbigt att se hur förtvivlad han blir när han har magknip.

Idag är vi insnöade igen. Kan våren ta och bestämma sig. Sätter mitt hopp till plogbilen, så kanske vi kan ta oss en nypa frisk luft iadg.

Kram

Kommentarer
Postat av: Evve och Lydia

dropparna gör susen

2010-03-23 @ 13:21:12
URL: http://evelinahogberg.blogg.se/
Postat av: mamma

Bra gjort Erika att låta honom sova i sin säng.

2010-03-23 @ 18:57:36
Postat av: ELin

Starkt gjort:) Hoppas allt är bra med er och att allt gåår bra med lillen:)

2010-03-26 @ 19:14:31
Postat av: Nea

Hejhej, på tiden att vi grattar till den fina killen!!! Bra att ni klarar att han sover i egen säng, det gjorde inte vi...och det har vi fått ångra många ggr ;-)



Kramar från oss i Solberga

2010-03-26 @ 19:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0