Mer snö

Igår var det en vårdag med sol och 10+ i skuggan. Vad hände sen, ännu mer snö. Jag tycker att det kan vara snö från första advent till sista januari. Med undan tag för fjällen för dit ska jag på semester i påsk. Sälen en vecka med mina systrar med familjer och mamma och pappa. Hoppas att Johannes kan följa med. Beror på innebandyn. Om dom går vidare i slutspelet eller inte. Vill ju både och jag. Annars får jag och Ebbe Ebbelito åka själva, men det är inte lika kul. 
Kul är dock att Hannes ska prova skidor och att min lillsyrras kille ska med. Han heter också Johannes, två Johannes och en Hannes. Se upp Johannes 2 nu blir det intädesprov i familjen Wallin ;).

Nu ska jag passa på att plocka undan lite här medans Ebbe sover.

Kram


Kommentarer
Postat av: jb

Ja vad hände med våren?? Igår var det underbart väder här, men idag.... Fast det var rätt skönt att ligga i soffan hela dagen;)

Hoppas du mår bra vännen!

Puss

2010-03-21 @ 21:22:32
Postat av: jb

Ja vart tog våren vägen?? Det var jättefint väder igår men idag har det snöat och blåst hela dagen... riktigt soffhängsväder dock!

Hoppas du mår bra vännen!

Puss

2010-03-21 @ 21:25:24
Postat av: jb

Bra att jag skickar flera meddelanden va?=) mitt första kom inte fram, men tydligen gjorde det det ändå..=)

2010-03-21 @ 21:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0