Flytt

I dag är det dags. Vi får nyckel till huset 13.00. Jag har tagit ledigt i dag för att kunna köra grejer. Min snälla pappa kommer också och hjälper till. Johannes måste jobba. Men han får slita i kväll istället. Massa kompisar har också erbjudit sig att hjälpa till, tror att Emma och Rickard kommer sen och hjälper till. Eller i alla fall tittar på ;).

Nu måste jag nog fortsätta min väg genom alla prylar här om det ska bli klart någon gång. Men solen ute lockar mer än kriget mellan mej och dammråttorna.

Ha en bra dag. Fånga lite sol!


Kommentarer
Postat av: Elin

Lycka till med flytten. Du får lägga ut lite kort sen så man får se hur ni har det:)

2009-04-01 @ 14:13:59
Postat av: mamma

Jag är nyfiken på hur det ser ut. Bäst du bakar en kaka man vet aldrig när jag kommer. Skönt att slippa flyttstädningen.

2009-04-01 @ 22:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0