...alltid lika kul med Måndag

Jaha, så var det ny vecka igen. Dagarna bara springer förbi. I morse var vi hos mäklaren och skrev på kontrakt med dom som ska köpa lägenheten. Mycket sånt nu med alla saker som ska göras. Sen var det dags att gå till jobbet och ta hand om lite kalufser. Vi var bara två som jobbade i dag så det blev lite stressigt med allt spring till telefonen.

Nu är det snart dags att ge sig upp till Lugnet för att spela lite innebandy. Riktigt tränings sugen idag efter gårdagens förlust.

Ikväll tror jag att jag ska ringa och tjatra lite med min raring JB, höra om hon har hittat någon lya i Uppsala.

Simma lungt


Kommentarer
Postat av: Evve

vad roligt att du har blogg!!

skoj skoj...

hur är de då?

2009-02-23 @ 18:58:44
URL: http://evelinahogberg.blogg.se/
Postat av: Elin

Hittade dig på evves blogg. kuul:) Själv tycker jag inte om att skriva blogg. Hoppas du mår bra!kraam

2009-02-23 @ 19:08:46
Postat av: emsilur

Aldrig trodde jag val att du skulle borja blogga Erika!! :) Vilkent trevlig overraskning! Kul att du foljer med min blogg :) Horde rykten om att ni kopt hus, skoj! Ser fram emot ett besok nar jag kommer hem! Jobbade min andra dag idag... har gatt jattebra hittills :) skulle behova dig nu, mitt har ar redan solblekt och det vaxer som alrig forr me alla d- vitaminer. Har fortfarande inte vagat mig ivag till nan ny frissa..... manga kramar!

2009-02-24 @ 08:51:10
URL: http://emsilur.blogg.se/
Postat av: evelina

missa inte dagens fråga, check it out! :)

2009-02-24 @ 17:48:56
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0