Vi ska få en Tiger!

Hmm. Det här med att blogga var kanske inte min grej. Men jag vill ge det ett försök till i alla fall.

Tänkte skriva lite saker som hänt på senare tid.

Huset börjar ta form. Köket är klart, JIPPI! Skönt att kunna leva normalt hemma nu. Snart är hela nedervåningen klar. Min snälla pappa är och hjälper oss varje vecka. Sliter och sliter. Jag står för mat och fika.

Men det största som hänt är nog ändå att jag och Johannes ska bli en liten familj på riktigt. Den 23 februari är Tiger beräknad att komma. Ska bli hur kul och spännande som helst.

Annars jobbar vi på som vanligt.

KRAM


Kommentarer
Postat av: Evve och Lydia

åååå grattis

2009-10-26 @ 09:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0