Onödiga saker jag inte förstår mig på

Det finns många saker som jag inte förstår. Det här är en sak. Var på affären och handlade, skulle bland annat köpa trosskydd. Ryckte åt mig ett paket i all hast. Nu kommer det jag inte förstår. När jag öppnar paketet ser jag att det är mönster på trosskydden. ??? varför det? Ett fint litet blommigt mönster. Blir det mer bekvämt med blommor i trosorna? Eller ska det bara vara fint. Ingen ser ju det i alla fall. Undrar vad det kostar Libresse att göra mönster på skydden. Lägg det på nåt annt. Har man mycket tid om man funderar på såna saker?

Annars har dagen varit bra hittillls. Tog morgon promenad till stan och träffade Erkan. Fika och jeansinköp. Ebbe fick en mössa. Det enda som är lite trist är att jag har ont i halsen. Hoppas det blir kortvarigt. Imorgon är det BVC besök. Spännande att se om lille man har växt nåt.

HA DE!

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Det finns med blomdoft också....till nästa gång du ska köpa;)

2010-04-14 @ 19:12:38
URL: http://himlan.blogspot.com
Postat av: jb

Snart kommer det säkert trosskydd med musik också, så att man blir glad och lycklig;)

Hoppas du hittade några jeans och att Ebbe diggar mössan.

Puss!

2010-04-16 @ 11:01:32
Postat av: eliinh

haha .. det finns allt nuförtiden:)



hur måår ni? Hoppas allt är bra och går bra. kraam

2010-04-18 @ 17:54:15
Postat av: Emilie S

Trosskydd? Använd MENSKOPP istället, det är i längden både billigare och bättre för miljön! :)

2010-05-08 @ 12:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0