Full fart framåt

Varit i Heby i helgen. Ätit mammas mat gott gott. Gårdagen bjöds det på kalas Nellie fyller 2 år. Tårta och kakor satt som en smäck. Tack Nellie. Men nu vill jag inte se en tårta på ett tag. I alla fall inte innan Felix och Edwins fördelsedagar den 24 och 25 januari. Kvällen spenderade vi i soffan, tittade på film "Hitman". Det jävliga var att dvdn  gav upp mitt i upplösningen. Så jag vet inte hur den slutade. Om någon vet så får den gärna dela med sig. 

Idag skulle jag röja hela huset var det tänkt. I morse när jag vaknade var den tanken som  bortblåst. Måste hitta lite inspiration. Vart ska jag börja. Borde ta reda på disken efter gårdagens middag, då kan ske jag kommer igång. Ja så får det bli. Ska bara ta en apelsin först...



Mamma och jag. Tror hon är lite morgontrött, hi hi.


KRAM


Kommentarer
Postat av: Syster Yster

men du ser desto piggare ut

2010-01-18 @ 23:37:16
URL: http://himlan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0