Kalashelg

Sitter just nu i Heby hos mina föräldrar. Det blir en kalas helg med två födelsedagar. Min systerdotter fyller ett år. Gattis Tyra, massor med kramar från moster. Johannes mamma fyller 50 eller var det 30 ;). Grattiskram till Liz.

Det pratas mycket om huset nu också. Det börjar kännas att det snart är flyttdags. Bara 10 dagar kvar. Flyttlådor överallt.

Men mycket ska hända innan dess. Johannes spelar 4e kvartsfinalen i slutspelet. Måste bli en vinst annars är det slut för i år. Så nu är det bara att tagga till. Jag ska i alla fall ge mitt stöd från läktaren och heja fram grabbarna till seger.

På torsdag kommer min kära vän JB. Det var längesen vi pratade och ännu längre sen som vi träffades. Längtar så efter dej min vän. Kul med lite skitsnack och asgarv. Måste höra om hon hittat någon lya i Uppsala.

Nu ska jag gå ut och titta på när Johannes tvättar bilen.

Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: långskånka!!

hej vännen!!!! kul med 50 årskalas!! vi kan väl synas i morgon. ikväll ska ja å rickard äta tacos med linnea å bäcken!! kram vännen

2009-03-21 @ 16:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0