Vecka 28


Idag går jag in i vecka 28. Börjar kännas att man är någon eller några storlekar större. Så förutom sammandragningar och foglossning är livet på topp. Vi ser fram emot att få träffa Tiger.

Har gjort mina första julklapps inköp. Det blev ett tåg till Hannes och dock kläder till Tyra. Skönt att vara igång i tid, men känner jag mig själv rätt så köper jag det sista den 23 e. Tjuvstartat med advetspyntet också, det är ju så mysigt. Bättre att börja tidigt så att man hinner njuta. Efter jul är man ju trött på det.

Imorgon kommer snälla mamma och pappa och hjälper mig med lite gardinstänger.
Nu blir det Lussebulle!
KRAM


Kommentarer
Postat av: Evve och Lydia

ååå sötis mage! :P:P

avvis man blir...så där fin blir man ju inte sj!

tycker rumpan och låren blir fetare än magen på mej! men men

2009-11-26 @ 12:49:06
Postat av: erika

Det är nog bara som du känner själv. Är säker på att du är hur fin som helst :).

2009-11-26 @ 16:53:31
Postat av: Anna

Oj, vilken fin mage! Vad kul det ska bli när Tiger kommer. :)

2009-11-29 @ 14:58:37
URL: http://furrytale.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0