Vi ser det snöar....

...eller det snöade. Nu är det bara regn. Synd, det var riktigt mycket snö ett tag igår. Men det var väl lite väl optimistiskt att tro att den skulle få vara kvar.

Så är det vecka 25 då. Det närmar sig sakta men säkert. Drömde i natt att bebisen hade kommit. Det enda som var lite konstigt var att på bara några dagar så var den stor som en sjuåring. Jag kan säga att det var skönt att vakna och förstå att det bara var en dröm.
När jag frågade Åsas son Hannes 2 år vad han trodde att jag hade i magen blev svaret en lastbil. Shit det hoppas jag inte. Skulle bli en så jobbig förlossning. Så både drömmar och lustiga komentarer från andra barn är ganska vanliga för mig nu.

Idag är jag ledig. Pappa kommer och ska hjälpa oss att göra klart vardagsrummet. Snäll är han, får gratulera ordentligt på söndag. Annsars är det personalfest ikväll. God mat på Banken. Mums.

Kram

Kommentarer
Postat av: emsilur

nej hoppas verkligen inte att det ar en lastbil nu nar jag har borjat sticka bebisklader!! :D Om bara 7,5 vecka ar jag hemma igen, ska bli jattekul att traffa dig! Hoppas allt ar bra med dig? Manga kram fran australien.

2009-11-08 @ 13:49:23
URL: http://emsilur.blogg.se/
Postat av: Evve och Lydia

åå tack! :P bf mitten på maj om allt går som det ska! :P

hur mår du

2009-11-10 @ 21:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0