Grå dag med guldkant

Idag har det varit riktigt grått och trist. Dagen började med att Johannes blev sjuk. Jag begav mig till MVC för att ta vaccin mot en beryktade svininfluensan. Var tvungen att fråga om det gick bra att ta det även om man var lite små förkyld. Det gick bra, eftersom jag inte hade feder. Tänker mest på den lilla sötnosen jag har i magen. Annars har biverkningarna varit ont i armen, huvudvärk och en enorm trötthet i kroppen. Nu är det bara att hoppas att allt går bra.

Kvällen förgylldes med mina två rara vänner Erica och Fia. Dom hade lagat en underbar kyckling. Jag stod för desserten som var fruktsallad. En riktig klassiker som inte bör underskattas.

Imorgon är det jobb igen. 12 till 20. Hoppas att värken i armen går över så att det kan bli några vettiga frisyrer. Eller förresten det kan ju bli riktigt inspirerande.
Hmm...
Nej jag tror att jag hoppas på det första.

Jo jag skäms lite för att jag inte lagt ut bilder. Men kameran har pajjat. Försökte då med mobilen. Men kunde inte föra över bilderna till datorn.
Ny kamera ska inskaffas. Den som väntar på något gott...

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0