Onsdag

Så var det dags att gå till jobbet igen då. Efter en hård natt. Vaknade och var jätte hungrig. Fattar inte, jag åt ju precis innan jag somnade. Försökte ignorera magen. Men till stst gick det inte. Det var bara att knata ner till köket och ta sig en macka. Kändes just då som att jag passade in perfekt i myten om den gravida kvinnan. Fattas bara att jag kräver att Johannes ska åka till statoil mitt i natten och köpa choklad eller något.
Men så långt tror jag inte att det ska behöva gå.

Ikväll tänkte jag prova vatten yoga för gravida. Men upptäckte att jag inte hinner från jobbet. Synd, får bli en långpromenad istället.

Går in i vecka 23 idag.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0