Kalas helg

I lördags började kalasandet. Vi firade Johannes i förskott. Hade bakat hela fredagen, munk, morotskaka, chokladbollar, tårta och paj. Liz, Pelle, Anna och Marianne var här och hjälpte till att äta upp. Men det märktes knappt. Satte mitt hopp till mamma och pappa som kom på söndagen. Men samma sak. Kanske har jag överbakat lite. Eller vi har ju inte kalasat klart den riktiga födelsedagen är ju på tidag. Får se om Johannes får ha sin dag i fred. Men det tror jag. Det är ju tre veckor kvar.

Efter fikat tog mamma och jag en promenad på isen. Var så himla fint. Kallt som bara den men det finns inget dåligt väder...

När vi vinkat av fin främmat. Krachade vi i soffan. Klagade lite över ont i ryggen och ljumskarna. Det skulle jag inte gjort. Sekunden senare kände jag ett nyp på insidan av överarmen, där är man ju ganska känslig.          <#%&@*=£, vad f*n håller du på med, det där gör ju skit ont. Du ser, nu glömde du att du hade ont i ryggen, säger Johannes. Ingen vidare metod, men tanken var ju god. Bara han inte tror att det ska fungera på förlossningen. Ha ha.

Idag står mvc och match på schemat. IBF-AIK. Nu ska det hejjas. Matchen går på TV4 sport 20.15, bara att bänka sig.


När vintern är som finast.

Mamma.

KRAM


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och ni vet vilka jag hejar på antar jag..=)

2010-02-01 @ 18:22:33
Postat av: Syster Yster

Kanske vi kan komma upp och fika upp resten...

2010-02-01 @ 23:25:19
URL: http://himlan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0