Måndag

Tack för en trevlig helg familjen Pettersson. Syrran med familj var här och förgyllde helgen. Mat och melodifestival. Hannes rockade som bara den. Han har blivit så stor, pratar jätte bra. Kan tänka mig att både han och Thyra kommer att kännas jätte stora när vår lilla skrutt kommer.

Igår begav vi oss till Lager 157 i Sågmyra (outlet med märkes kläder som ligger mitt ute på vichan). Blev inget handlat för oss, var inte så längesen vi var där. Men dom andra gjorde en hel del fynd.

Åsa hade även med sig deras superkamera, gör så att man ser ut som en supermodell på korten. Eller hon kan ju photoshoppa lite så att det bli så. Hon tog lite bilder på magen så får vi se vad hon kan göra med dom.

Idag återgår jag till min städning. Stora rummet på övervåningen ska få sig en omgång.

 


Thomas fynda jeans.


Hannes och Johannes gjorde vad dom kunde för att roa sig.


Åsa letar storlekar.

Sönadags kvällen tillbringade vi i soffan med toast och te. Bra avslutning på helgen.

KRAM

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0