Pysseldag

Idag har det pysslats. Gick upp när Johannes åkte till jobbet och började klura på vad jag skulle göra hela dagen. Något rastlös kastade jag i mig frukosten och bestämde mig för att måla om byrån som mamma och pappa inte skulle ha kvar. Jag tänkte att den nog skulle bli som ny med lite färg och nya handtag.


Före och under förvandlingen.


Medan färgen torkade åkte jag ner på stan för att skaffa lite snygga knoppar att ha som handtag. Passade på att hälsa på jobbet. Och ta lite mellis.


Här jobbar jag.

Sen bar det iväg hem igen för att slutföra det jag börjat med.


Som ny. Längtar tills det är dags att fixa tapeterna bara.


Knopparna är från Indiska.


Man kan säga att det är stjärn tema i sovrummet nu.

Nu kom Johannes hem så nu är det dags för fredagsmyyyys!

I morgon kommer syrran med familj.

KRAM


Kommentarer
Postat av: mamma

Bra när gamla avlagda saker kommer til användning. Snygg blev den, tror jag tar hem den igen!

2010-02-05 @ 17:32:31
Postat av: Syster Yster

Ja och jag kommer med kameran i högsta hugg, så du ska få posa lite. Kram på dig!

2010-02-05 @ 19:01:10
URL: http://himlan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0