Snö snö snö

Det slutar aldrig snöa. Det kommer aldrig bli vår och sommar igen. Så tänker jag nästan varje vinter, som tur är har jag alltid fel. Men nu är det himla mycket snö.

Denna morgon har jag faktiskt hunnit med en del. Gick upp och haka på Johannes till Borlänge. Han hade kundbesök där så jag passa på att gå på kupolen. Skulle hitta ett par amningtoppar där hade jag tänkt. Tyckte att det var överpris i Falun 400 för en liten topp. Att jämföra med hm i Borlänge, två för 249. Hm Falun har nämligen ingen mamma avdelning. It sucks. Men min storlek var slutt. Så var det med det. Tillbaka hem och har drabbats av städmani, kryper runt på golvet och torkar lister, håller på att bli som Monica i vänner. Men det är ju så skönt när allt är rent och fint.

Nu är det vecka 38 och 19 dagar kvar. Ja ja jag vet att det kan bli mer. Men det tar vi då. Känner mig i alla fall lagom rund och go, nästan 15 kg plus.

Bjussar på en tjockisbild så ni vet vad jag snackar om. Ha ha, dokumentären "Super size me" är på tvn i bakgrunden. Undrar om Johannes försöker tala om något för mig ;).

KRAM


Kommentarer
Postat av: Evve och Lydia

åå fina magen!

15 kg är ju inget!

2010-02-04 @ 17:08:03
Postat av: Syster Yster

Vilken tjockis!!!!! 15kg så mycket har jag aaallldddrriig gått upp ;) ;)

2010-02-04 @ 18:34:39
URL: http://himlan.blogspot.com
Postat av: Emma

Du är så fin vännen!! Vad spännande att det bara 19 dagar kvar! Vi måste ses snart igen och dricka kaffe o äta hembakat bröd, det var så trevligt sist!! massa kramar!

2010-02-04 @ 21:53:43
URL: http://emsilur.blogg.se/
Postat av: Elliot

Tjockis=) undrar hur bebisen kommer att se ut?

2010-02-20 @ 22:09:48
Postat av: Erika

Ja du Elliot. Det undrar vi också.

2010-02-21 @ 19:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0