Vad får man för en timmes snö skottning?

Jo ännu mer snö. Sluta snöa för fan. Jag har vait ute och skottat av balkongen. Det är ju ingen som gjort det den här vintern. Om man inte räknar med Rickards insats på nyårsafton med min bricka.

När man skottar en balkong så ska ju inte bara snön skrapas till en hög. Den ska över räcket också. Vårat räcke går ungefär upp till bröstet på mig. Så ett litet lyft krävs. Det blev ett rejält träningspass för mig. Skulle nog kunna resultera i en eventuell träningsvärk, eller ännu bättre upp, kanske en annan värk ;).

Slut på klagandet för idag.

                                                          Snart ser vi inte ut.

KRAM


Kommentarer
Postat av: Johannes

ÅH vad duktig du är min lilla hemmafru! Då får väl jag ta å skotta klart taket i helgen. Om inte något oförutsett händer... ;) Ikväll bjuder jag på vårat sista biobesök utan att behöva skaffa barnvakt. Puss, puss.

2010-02-26 @ 11:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0