Måndag

Dagen började med ett vrål från lilla toan. Det var Johannes som upptäckte en mindre swimmingpool där inne. Skit också, jag som sov så skönt. Det var bara att gå upp för att konstatera att termostaten på elementet var kaputt och hade börjat läcka. Fick torka upp och ställa dit en hink. Ska i alla fall sova klart innan jag ringer en rörmockare. Måste verkligen ta tag i renoveringen av övervåningen.

I väntan på the handyman tvättar jag ärvda bebiskläder. Super att ha syskon som har barn, behöver man inte köpa allt nytt. Även om det är svårt att låta bli ibland.

Sen kommer Snälla Emma. Hon ska hänga med till affären. Johannes har bilen i Stockholm, han är på någon utbildning.

Nu ska jag ut i solen en liten stund.



Lite nytt också. Kan ju inte bara ärva från kussarna.

KRAM


Kommentarer
Postat av: Evve och Lydia

hoppas det löser sig! snygga kläder..:P

hur länge har du kvar nu!?

2010-01-12 @ 17:37:01
Postat av: Anonym

6 veckor bara. hoppas det går fort. längtar så :)

2010-01-12 @ 21:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0