Bvc och bad

Idag har vi haft vårat första bvc besök. Mycket spännande var det att gå dit. Ebbe vägde 2970g när vi kom hem från BB. Åh vad jag hoppades på att han skulle spräcka tre kilos gränsen idag. Vi la honom på vågen och trodde nästan att det var nåt fel på den. 3605g, jisses måste ha grädde i brösten jag. Bvc sköterskan sa i alla fall att det var jätte bra och att jag inte behövde oroa mig för amningen :). Ebbe har äver växt en del från sina 48 cm i födelselängd till 50,5 cm. Stolta föräldrar gick hem med sin son.

Ikväll blir det fredagsmys. Enchiladas och film. Vill se 2012. Måste dra ner till Smygarn och Lasse på Film och fabel innan det är för sent. Imorgon ska jag träffa en tjej från föräldra gruppen, blir promenad. Hoppas bara vädret är lite bättre. 

                                                           Ebbe myser hos sin pappa efter bad som är bland det bästa han vet. 

                                                               Jag och Ebbe slaggar i varsit hörn av soffan.

Nu ska jag ta tag i maten.

KRAM

Kommentarer
Postat av: Emma J

Antligen har jag fatt internet.. han ar helt underbar, lilla Ebbe!!!! Langtar sa tills jag far traffa honom (och dig) :) jag kommer hem over pask sa jag hoppas att du har tid for en dejt da! Puss o kram!

2010-03-19 @ 18:05:52
URL: http://emsilur.blogg.se/
Postat av: Evve och Lydia

åå myss! :P

shit ja vikken mjölk du har ..:P

2010-03-19 @ 19:06:34
URL: http://evelinahogberg.blogg.se/
Postat av: Emilie S

Åh, vad han är lik er båda! Hoppas jag får se honom på mitt påsklov!

2010-03-21 @ 11:35:29
Postat av: jb

Duktig Ebbe som äter och blir stor! Längtar ihjäl mig till fredag=)

Puss

2010-03-21 @ 14:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0